Hools'World
--> Register - No E-Mail Confirmation Needed <--

Welcome on Hools'World Forum.

This a place where Hooligans and Ultras around the world can share information, expierence and media such as pictures and videos.

Register and take a look at our hooligan network, and share your expierences with the members.
Hools'World
--> Register - No E-Mail Confirmation Needed <--

Welcome on Hools'World Forum.

This a place where Hooligans and Ultras around the world can share information, expierence and media such as pictures and videos.

Register and take a look at our hooligan network, and share your expierences with the members.
Hools'World
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hools'World

Football Hooligans & Ultras Forum
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

Share | 
 

 Cyprus Chat

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Ultra_Hool
Admin
Ultra_Hool

Male
Number of posts : 5544
Age : 32
Location : Bulgaria
Favorite Team : CSKA Sofia
Points : 10820
Reputation : 115
Registration date : 2008-09-05

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptyMon 15 Nov 2010, 23:12

Any Talk Smile
Greek or English


Last edited by Ultra_Hool on Wed 30 Nov 2011, 13:04; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://www.fromfathertoson.org
yiannis9

yiannis9

Male
Number of posts : 1
Age : 31
Location : CY
Favorite Team : omonoia nicosia
Points : 1
Reputation : 0
Registration date : 2011-07-07

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptyMon 11 Jul 2011, 16:28

GATE 9 the best fans orange rabbits you are hiding not to find you.... -9-
Back to top Go down
ADRENALINE-1
Hardcore
ADRENALINE-1

Male
Number of posts : 98
Age : 912
Location : LIMASSOL
Favorite Team : APOLLON LIMASSOL
Points : 156
Reputation : 0
Registration date : 2010-11-07

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptyThu 21 Jul 2011, 09:56

the best fans ? AHAHAHAHAHHA
Back to top Go down
IW 2009
Hardcore
IW 2009

Male
Number of posts : 57
Age : 30
Location : Österreich
Favorite Team : Austria Wien
Points : 75
Reputation : 2
Registration date : 2011-04-02

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptyMon 25 Jul 2011, 23:07


Forza Biancoazzurro !
Back to top Go down
ADRENALINE-1
Hardcore
ADRENALINE-1

Male
Number of posts : 98
Age : 912
Location : LIMASSOL
Favorite Team : APOLLON LIMASSOL
Points : 156
Reputation : 0
Registration date : 2010-11-07

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptyTue 26 Jul 2011, 08:11

cheers man :cheers2:
Back to top Go down
gate9-antifa

gate9-antifa

Male
Number of posts : 6
Age : 37
Location : cyprus-nicosia
Favorite Team : OMONOIA
Points : 7
Reputation : 0
Registration date : 2011-06-09

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptyTue 26 Jul 2011, 08:22

ADRENALINE-1 wrote:
the best fans ? AHAHAHAHAHHA

o kathenas opws to vlepei...
Back to top Go down
ADRENALINE-1
Hardcore
ADRENALINE-1

Male
Number of posts : 98
Age : 912
Location : LIMASSOL
Favorite Team : APOLLON LIMASSOL
Points : 156
Reputation : 0
Registration date : 2010-11-07

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptyTue 26 Jul 2011, 08:25

ne alla oi na midenizis ta panta
Back to top Go down
gate9-antifa

gate9-antifa

Male
Number of posts : 6
Age : 37
Location : cyprus-nicosia
Favorite Team : OMONOIA
Points : 7
Reputation : 0
Registration date : 2011-06-09

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptyTue 26 Jul 2011, 08:28

eksiga mou pou eides na midenizw ta panta..antithetws gia esas exw ena respect..en eimai pou jinous pou laloun oti to 2004 emfanistikete alla ta teleftaia xronia ekamete polli proodo je proswpika diw sas to respect mou..
Back to top Go down
ADRENALINE-1
Hardcore
ADRENALINE-1

Male
Number of posts : 98
Age : 912
Location : LIMASSOL
Favorite Team : APOLLON LIMASSOL
Points : 156
Reputation : 0
Registration date : 2010-11-07

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptyTue 26 Jul 2011, 08:30

na sou po re file oso gia to 2004 pou laloun tze kserogo. pou ton tzero pou edinamosame polla,oulloi athimithikan pote idrithikan. oi AU79 oi maxhtec 94, oi syfael 1989. touta en complexilikia twn ipolipwn pou vlepoun pos en poukato mas. gia esas en exo na po kati giati ixate to 1992 kapou tze efenetoun pou tote tze oute to ekamnate potte show opos tous allous
Back to top Go down
gate9-antifa

gate9-antifa

Male
Number of posts : 6
Age : 37
Location : cyprus-nicosia
Favorite Team : OMONOIA
Points : 7
Reputation : 0
Registration date : 2011-06-09

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptyTue 26 Jul 2011, 08:34

ADRENALINE-1 wrote:
na sou po re file oso gia to 2004 pou laloun tze kserogo. pou ton tzero pou edinamosame polla,oulloi athimithikan pote idrithikan. oi AU79 oi maxhtec 94, oi syfael 1989. touta en complexilikia twn ipolipwn pou vlepoun pos en poukato mas. gia esas en exo na po kati giati ixate to 1992 kapou tze efenetoun pou tote tze oute to ekamnate potte show opos tous allous

oi lastixaries peripezoun akoma je ton eauto tous..to 92 idrithikan alla efantous to comblex tous..79 imishimou ahaha.. esas thimoume sas organwmena akoma je to 94 mesto makario..
Back to top Go down
ADRENALINE-1
Hardcore
ADRENALINE-1

Male
Number of posts : 98
Age : 912
Location : LIMASSOL
Favorite Team : APOLLON LIMASSOL
Points : 156
Reputation : 0
Registration date : 2010-11-07

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptyTue 26 Jul 2011, 08:36

i proti prospathia idrisis pan sy fi itan to 79. i episimi idrisi itan to 82. alla potte en to efkalame pros ta ekso epidi en xriazete na kamnoume show tis idrisis mas. oi lastixaries ekaman emporio tin "idrisi tous"
Back to top Go down
ISOVITISg3
Hardcore
ISOVITISg3

Male
Number of posts : 34
Age : 93
Location : LIMASSOL
Favorite Team : AEL LIMASSOL 1930
Points : 48
Reputation : 0
Registration date : 2011-08-06

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptySat 06 Aug 2011, 08:42

ADRENALINE-1 wrote:
na sou po re file oso gia to 2004 pou laloun tze kserogo. pou ton tzero pou edinamosame polla,oulloi athimithikan pote idrithikan. oi AU79 oi maxhtec 94, oi syfael 1989. touta en complexilikia twn ipolipwn pou vlepoun pos en poukato mas. gia esas en exo na po kati giati ixate to 1992 kapou tze efenetoun pou tote tze oute to ekamnate potte show opos tous allous


ma ti lalis re vlakaki..ixa mishimou i omoniates to 92 kapou kai efenetoun kai i alli peripezoun...emis miloume me apodixis..sindesmo organomeno ixa pou to 79 me diko mou aftonomo ikima tzame sti makariou 179..tze epidi ime kai mias ilikias ela kai to tilefono to palio mas 0572131..episima me katastatiko idirthika to 89 o protos sindesmos sti kipro me to logotipo mou na to idio pou tote..esis isaste mia parexigimeni katastasi pou en ixerete pote eginete tze petassete imerominies gia na fanite.ferte tis apodixis ke meta mila alla en exete giati ta ezisa..to 93 ikima sou itan to ipogio tou somatiou sou.to 96 anixes diko soy ikima mes ti lemeso eno ego ixa pou to 79....

kai gia ekino pou leis oti i omoniates ixan to 92 kai efenetoun pou palia ela na siopisis..oti theli ani to stoma tou kai sirni o kathe enas...

pistopitiko eggrafis

Cyprus Chat Syfael300

kai to sima mou na fenete sto periodiko toy syfael to 1990

Cyprus Chat 281963_227284803980697_100000975384923_606905_2791504_n
Back to top Go down
ADRENALINE-1
Hardcore
ADRENALINE-1

Male
Number of posts : 98
Age : 912
Location : LIMASSOL
Favorite Team : APOLLON LIMASSOL
Points : 156
Reputation : 0
Registration date : 2010-11-07

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptySat 06 Aug 2011, 08:56

to 79 egine prospathia idrisis tou PAN SY FI APOLLON kai egine malista apo liga meloi. tze ego en sou ipa oti en ise tou 89 tze kserogo. eshi 1-2 xronia athimithikete oulloi na valete imeromines. oi maxhtes 94 oi au79 oi 1989 esis ? touto ti simeni ? pou ton tzero pou edinamosame polla ta teleftea xronia ethimithikete oulloi pote idrithikete. ego sevoume tin istoria tou syfael epidi mono proistoria eshi.
Back to top Go down
ISOVITISg3
Hardcore
ISOVITISg3

Male
Number of posts : 34
Age : 93
Location : LIMASSOL
Favorite Team : AEL LIMASSOL 1930
Points : 48
Reputation : 0
Registration date : 2011-08-06

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptySat 06 Aug 2011, 09:07

emis panta evallame imerominia sta proionta mas..kai exiga mou lio touto me ti proistoria pou mono exoume na doume..tze touto pou lalite gia 82 kai sindesmo kai organomeni kai xerogo to mono pou athimoume pou esas en ena mitsi pirina me simees sta nterpi ton opio ixa oulli i opadi olon ton omadon sti kipro..oute episodia ekamnete oyte ikima ixete kai ta leoforia kanonismena pou to somatio oute pirina se kathe agona oute kati na dixete oxi mono esis alla oli plin emas pou extizame to thrilo mas mesa kai exo apo ta ghpeda touta gia ti dekaetia tou 80
Back to top Go down
ADRENALINE-1
Hardcore
ADRENALINE-1

Male
Number of posts : 98
Age : 912
Location : LIMASSOL
Favorite Team : APOLLON LIMASSOL
Points : 156
Reputation : 0
Registration date : 2010-11-07

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptySat 06 Aug 2011, 09:09

tora to syfael en dialimeno en na leme malakies ? touto sou ennoo oti mono proistoria eshete. tora teleftea ti aksiologo ekames diladi ?
Back to top Go down
ISOVITISg3
Hardcore
ISOVITISg3

Male
Number of posts : 34
Age : 93
Location : LIMASSOL
Favorite Team : AEL LIMASSOL 1930
Points : 48
Reputation : 0
Registration date : 2011-08-06

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptySat 06 Aug 2011, 12:55

afta diadidete diladi??o syfael osa provlimata kai na exi potte en tha ton evrete dialimeno kanenas sas..kai isodous kamno kai sinthimata exo kapia polla orea kai pou emena epiasan sinthimata alles omades kai orea proionta fkallo kai graffity kamno kai mazikes parousies se ola ta athlimata exo,episodia ime panta tzame diskola efkola panta tzame se antithesi me kapious allous..i omada skata alla panta paron..oli i kipros pou en fori paropides thavmazi kai ipoklinete sto megalio tou AELista,paradexete oti en o pio arostos kai pistos opados.astinomiki para to misos tous dixnoun thavmazmo gia ton AELista.. en o protos pou anixe kontra me to katetsimeno kai sigroustike me lefkosiates kai tous anaggase na organothoun kai afti kai malista nato sevontai para ta osa eperasan pou emas..esis giati prospathite na miosete enan opado pou en protoporos kai prosfere polla sto opadiko kinima tou topou en mporo na to katalavo? ne epiate ena skiniko opos to epiate katalavo sas exarikete giati en polla spanio na gini etsi prama se AELista alla ena opadiko sinolo en krinete pou ena skiniko.. emis ti na poume gia esas toses dekaeties an en etsi pou to pernis?...ne ekamete prodo ta teleftea xronia ne exete ores isodous kai sinthimata alla akoma en exete pou tous oudeterous xoris paropides kipreous tin anagnorisi pou exoume emis tosa xronia gia afto men mas pezete tous iperano kai tzame pou exriastike na apantiso apantisa....episis skeftou oti i omada mou en me voitha katholou kathe xrono kai parapano pikres alla ego tzame antagonistikos..akoma na katalavo giati mas mionis..i tropeothiki tou syfael en anikti gia opio theli na ti di
Back to top Go down
Feyenoord-Casuals
Hardcore
Feyenoord-Casuals

Male
Number of posts : 415
Age : 38
Location : Rotterdam.
Favorite Team : Feyenoord.
Points : 736
Reputation : 6
Registration date : 2011-07-22

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptySat 06 Aug 2011, 13:05

Respect to Omonia Nicosia Gate 9 from Feyenoord Rotterdam!
Back to top Go down
ADRENALINE-1
Hardcore
ADRENALINE-1

Male
Number of posts : 98
Age : 912
Location : LIMASSOL
Favorite Team : APOLLON LIMASSOL
Points : 156
Reputation : 0
Registration date : 2010-11-07

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptySat 06 Aug 2011, 16:09

ISOVITISg3 wrote:
afta diadidete diladi??o syfael osa provlimata kai na exi potte en tha ton evrete dialimeno kanenas sas..kai isodous kamno kai sinthimata exo kapia polla orea kai pou emena epiasan sinthimata alles omades kai orea proionta fkallo kai graffity kamno kai mazikes parousies se ola ta athlimata exo,episodia ime panta tzame diskola efkola panta tzame se antithesi me kapious allous..i omada skata alla panta paron..oli i kipros pou en fori paropides thavmazi kai ipoklinete sto megalio tou AELista,paradexete oti en o pio arostos kai pistos opados.astinomiki para to misos tous dixnoun thavmazmo gia ton AELista.. en o protos pou anixe kontra me to katetsimeno kai sigroustike me lefkosiates kai tous anaggase na organothoun kai afti kai malista nato sevontai para ta osa eperasan pou emas..esis giati prospathite na miosete enan opado pou en protoporos kai prosfere polla sto opadiko kinima tou topou en mporo na to katalavo? ne epiate ena skiniko opos to epiate katalavo sas exarikete giati en polla spanio na gini etsi prama se AELista alla ena opadiko sinolo en krinete pou ena skiniko.. emis ti na poume gia esas toses dekaeties an en etsi pou to pernis?...ne ekamete prodo ta teleftea xronia ne exete ores isodous kai sinthimata alla akoma en exete pou tous oudeterous xoris paropides kipreous tin anagnorisi pou exoume emis tosa xronia gia afto men mas pezete tous iperano kai tzame pou exriastike na apantiso apantisa....episis skeftou oti i omada mou en me voitha katholou kathe xrono kai parapano pikres alla ego tzame antagonistikos..akoma na katalavo giati mas mionis..i tropeothiki tou syfael en anikti gia opio theli na ti di

ego pou emilisa me lefkosiates alla mou len gia ta teleftea xronia. gsp i parousies sas en polla xalia se antithesi me emas pou pame kafkoumenta laonoume tous tze fefkoume. osous lefkosiates erotisa tze pou tes 2 plevres ipan mou oti en iparxete sto gsp oti pate polla lioi tze tipote en kamnete. oso gia ta ipolipa ego prosopika sevoumeto touto pou lalis tze esi oti en se voitha i omada sou tze kserogo. oute emena voithame eto piano katalathos kanena tropeo kathe 5-6 xronia. prosopika pou erotisa mpatsous ipan mou oti episis ta teleftea xronia ekamame tous ta pio polla. en se ekrina gia ena skiniko alla me tzina pou vlepo tze tzina pou zo. elalousete mas gia opadous tou youtube. akoma en arkepse i xronia tze egemosete to youtube videos oi proponisi oi to ena oi to allo tze sta agglika themas gia na kamete show stous ksenous. ton tzero pou efkename gia graffity elalousetemas en na asxoloumaste me tixous ? meta arkepsete tze esis ( milo gia prosfata 3-4 xronia ) oso gia sithimata anamfisvitita mpori na exoume ta kalitera panellinios epidi ta kalitera sithimata tis elladas en dikamas ( paok ekdromes narkotika ( se gnorisa apo paidi mikro pao )
Back to top Go down
ISOVITISg3
Hardcore
ISOVITISg3

Male
Number of posts : 34
Age : 93
Location : LIMASSOL
Favorite Team : AEL LIMASSOL 1930
Points : 48
Reputation : 0
Registration date : 2011-08-06

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptySat 06 Aug 2011, 16:43

ADRENALINE-1 wrote:
ISOVITISg3 wrote:
afta diadidete diladi??o syfael osa provlimata kai na exi potte en tha ton evrete dialimeno kanenas sas..kai isodous kamno kai sinthimata exo kapia polla orea kai pou emena epiasan sinthimata alles omades kai orea proionta fkallo kai graffity kamno kai mazikes parousies se ola ta athlimata exo,episodia ime panta tzame diskola efkola panta tzame se antithesi me kapious allous..i omada skata alla panta paron..oli i kipros pou en fori paropides thavmazi kai ipoklinete sto megalio tou AELista,paradexete oti en o pio arostos kai pistos opados.astinomiki para to misos tous dixnoun thavmazmo gia ton AELista.. en o protos pou anixe kontra me to katetsimeno kai sigroustike me lefkosiates kai tous anaggase na organothoun kai afti kai malista nato sevontai para ta osa eperasan pou emas..esis giati prospathite na miosete enan opado pou en protoporos kai prosfere polla sto opadiko kinima tou topou en mporo na to katalavo? ne epiate ena skiniko opos to epiate katalavo sas exarikete giati en polla spanio na gini etsi prama se AELista alla ena opadiko sinolo en krinete pou ena skiniko.. emis ti na poume gia esas toses dekaeties an en etsi pou to pernis?...ne ekamete prodo ta teleftea xronia ne exete ores isodous kai sinthimata alla akoma en exete pou tous oudeterous xoris paropides kipreous tin anagnorisi pou exoume emis tosa xronia gia afto men mas pezete tous iperano kai tzame pou exriastike na apantiso apantisa....episis skeftou oti i omada mou en me voitha katholou kathe xrono kai parapano pikres alla ego tzame antagonistikos..akoma na katalavo giati mas mionis..i tropeothiki tou syfael en anikti gia opio theli na ti di

ego pou emilisa me lefkosiates alla mou len gia ta teleftea xronia. gsp i parousies sas en polla xalia se antithesi me emas pou pame kafkoumenta laonoume tous tze fefkoume. osous lefkosiates erotisa tze pou tes 2 plevres ipan mou oti en iparxete sto gsp oti pate polla lioi tze tipote en kamnete. oso gia ta ipolipa ego prosopika sevoumeto touto pou lalis tze esi oti en se voitha i omada sou tze kserogo. oute emena voithame eto piano katalathos kanena tropeo kathe 5-6 xronia. prosopika pou erotisa mpatsous ipan mou oti episis ta teleftea xronia ekamame tous ta pio polla. en se ekrina gia ena skiniko alla me tzina pou vlepo tze tzina pou zo. elalousete mas gia opadous tou youtube. akoma en arkepse i xronia tze egemosete to youtube videos oi proponisi oi to ena oi to allo tze sta agglika themas gia na kamete show stous ksenous. ton tzero pou efkename gia graffity elalousetemas en na asxoloumaste me tixous ? meta arkepsete tze esis ( milo gia prosfata 3-4 xronia ) oso gia sithimata anamfisvitita mpori na exoume ta kalitera panellinios epidi ta kalitera sithimata tis elladas en dikamas ( paok ekdromes narkotika ( se gnorisa apo paidi mikro pao )

to ipa kai pio pano i omada mou en me voitha idika gsp..iparxoun tosa alla gipeda sti kipro enen mono i lefkosiates..to gsp en astakos kanenas en mpori na kami tipote exogipedika ara oute kai esis ..sti kerkida en me voitha i omada kateveni kai troi 4 pos na kamo kati?esi epiases kai apotelesmata ta teleftea xronia..sioura touti pou erotises en sinomiliki sou tze en athimounte tis epoxes tou makariou kai tou eleftheria ta tosa pou etravisan en kai en lia pou epathan alla distixos ene kratousame arxio gia na fenounte kai simmera..tote en ixe mpatsous pollous kai efenetoun i magkia ekatevename lefkosia diskola efkola epername ta skinika kai efefkame..tora opote mas dinete i efkeria en leme oxi...emena prosopika an kai megalos en me xala to internet kai to youtube ftani na men ginete montaz kai photoshop..to oti to youtube omos se voithisi na fanis kai ektos kiprou opos px ellada en nomizo na to arnise palia en ixe internet kai i mones kerkides pou efenountan exo en ekines pou epezan evropi gia afto kai to apoel palia epiase megala vravia sti kerkida..ego san kerkida tote epiana ta vravia ton opadon kai diaforon organismon dakato alla epidi en epeza evropi ene fenoumoun ektos kiprou opos tus portokali tote..tora en me xala pou travoume video giati prepi na iparxi ena arxio..to oti exekinisete ta graffity sti lemeso enen psema emis idika i pio palioi en asxoloumaste me etsi pramata alla afoy efkenete esis en ke emporouse na gini diaforetika na sas afikoume na alonizete kai na favete,anagastika empikame sto pexnidi..se parakalo re file men mou sigrinis ti poria tis omadas mou me tis dikis soy ta teleftea 20 xronia epiases 7 titlous ego tipote itan ta xirotera tis istorias mou kai esena ta kallitera pou apopsis titlon..tora gia oudeterous xero allothriskous pou estamatisan to gipedo exetias mas kai pollous mpatsous pou akousa na mas lesin oti en exi allous san emas..sioura kathe oudeteros exi ta gousta tou se alles kerkides kai opadous alla i pliopsifia tous tosa xronia pou ta zo ipoklinete sto megalio mas..episis men xehnas oti gia na ktisoume to onoma mas ixame kai apolies,metroume pano apo 1000 sillipsis ta teleftea 30 xronia en mporoume na mplekoume sinexia..kapioi pou emas ekatsame mesa kai 3-4 fores..en mporoume opou pame na ta dialioume opos palia alla opios mas prokalesi tzame imaste tze xerete to polla kala oulli sas
Back to top Go down
gate9-antifa

gate9-antifa

Male
Number of posts : 6
Age : 37
Location : cyprus-nicosia
Favorite Team : OMONOIA
Points : 7
Reputation : 0
Registration date : 2011-06-09

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptyMon 08 Aug 2011, 15:28

ISOVITISg3:
kai gia ekino pou leis oti i omoniates ixan to 92 kai efenetoun pou palia ela na siopisis..oti theli ani to stoma tou kai sirni o kathe enas...


nai eixa to 92..en ekatalava ti theleis na peis..oute egw eimai twrasinos. kserw oti o p[rwtos eggegramenos dindesmos isastoun eseis to 89..meta idrithikame emeis je ta lastixa tin idia xronia..
Back to top Go down
ISOVITISg3
Hardcore
ISOVITISg3

Male
Number of posts : 34
Age : 93
Location : LIMASSOL
Favorite Team : AEL LIMASSOL 1930
Points : 48
Reputation : 0
Registration date : 2011-08-06

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptySat 13 Aug 2011, 11:35

oyte kan asxolithika mazi sou re leventi..ti provlima exis ene katalaba akoma
Back to top Go down
gate9-antifa

gate9-antifa

Male
Number of posts : 6
Age : 37
Location : cyprus-nicosia
Favorite Team : OMONOIA
Points : 7
Reputation : 0
Registration date : 2011-06-09

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptySun 21 Aug 2011, 12:44

egrapsa sou oti exw provlima?? en ena forum je sizitoume. tipote parapanw tipite liotero
Back to top Go down
georgios26

georgios26

Male
Number of posts : 2
Age : 38
Location : limassol
Favorite Team : real madrid
Points : 4
Reputation : 0
Registration date : 2012-03-12

Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat EmptyMon 12 Mar 2012, 14:46

Magkes rikste mia matia edo ke tha me thimithite http://hooliganschampion.com/
Back to top Go down
Sponsored content




Cyprus Chat Empty
PostSubject: Re: Cyprus Chat   Cyprus Chat Empty

Back to top Go down
 

Cyprus Chat

View previous topic View next topic Back to top 

 Similar topics

-
» Cyprus Ultras Scene
» Cyprus : AEL - Apollon Limassol - 12/02/2011
» Ultras Choreos (Pyro, Flags, Smokes)
» Omonia Nicosia - Apollon Limassol - Cyprus cup final - 18/05/2011
» Chat?
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Hools'World :: [ Talk ] :: ULTRAS WORLD :: Cyprus-
Jump to:  
Free forum | Society and Culture | Childhood, Family | ©phpBB | Free forum support | Report an abuse | Forumotion.com